Kehtivad alates 18. detsember 2023
E-post: epood@tridens.ee
Telefon: +372 603 1888
1.1. Käesolevad Tridensi e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad Tridensi e-poest ostmisel. Kauba müüja on Tridens AS (edaspidi: müüja), aadress Sepise 7, Tallinn 11415, registrikood 10078641. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Tridensi e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.etridens.ee/muugitingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
2.1. Tellimusi saavad e-poes esitada ainult füüsilistest isikutest registreerunud kliendid, kes on kontoga sisse loginud.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.3. Klient sisestab enda andmed kauba tarne jaoks (vt lähemalt müügitingimuste punkt 4: Kauba tarne).
2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja. Automaatselt väljastatud e-kirjas on olemas info tellimuse sisu kohta: toodete nimekiri, koos hindadega ning tellimuse summa. Müüja alustab tellimuse menetlemist tingimusel, et klient on tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
2.7. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht, millega müüja kinnitab, et on ostja tellimuse vastu võtnud ning millega loetakse müüja ja ostja vahel müügileping sõlmituks. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), palume viivitamatult ühendust võtta klienditeenindusega e-posti epood@tridens.ee.
2.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
2.9. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
3.1. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Registreerunud kliendile kehtivad e-poes erinevad püsikliendi soodustused. Püsikliendi soodustused ei laiene kohaletoimetamise tasule ja pandile.
3.3. Klient tasub kauba ostmise korral ettemaksuna kauba müügihinna täies ulatuses ning kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4. Tasumine toimub turvalises keskkonnas väljaspool e-poodi – pangalingiga ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.4. Kauba müügihinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.5. Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
3.6. Tridens AS jätab õiguse ühepoolselt registreerunud kliendi püsisoodustused eemaldada.
4.1. Tridens e-poe tarnepartner on Itella/SmartPOST (Itella Estonia OÜ).
4.2. Tridens e-poest saab kaupa tellida endale sobivasse SmartPOSTi pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile SmartPost kullerteenust kasutades. Pakiautomaadist kauba kättesaamiseks on vajalik täisealisuse kontroll (ID kaardi alusel) ning seetõttu kasutame siniseid SmartPOSTi pakiautomaate, millel on vastav tehniline võimekus. Pakiautomaadist on võimalik pakki kätte saada kellaaegadel 10:00 - 22:00.
4.3. Kui tellimuse kogukaal ületab 20 kg ühe tellimuse kohta, siis saadetakse tellimus kohale Itella/SmartPost kulleriga.
4.4. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3,99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 69 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.5. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 7,99 €. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Alkohoolse kauba kättesaamiseks on vajalik täisealisuse kontroll ning esitada ID kaart. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 69 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.6. Alkohoolseid jooke sisaldavad tellimused antakse üle ainult täisealistele isikutele vanuse tuvastamiseks esitatud isikut tõendava dokumendi alusel.
4.7. Kõikide tellimuste tarne toimub 2 - 4 tööpäeva jooksul, sõltuvalt tarnepartneri Itella töökoormusest.
4.8. Riiklike pühade ja tähtpäevade ajal tehtud tellimuste puhul võib tarneaeg olla tavapärasest pikem.
4.9. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
5.3. Juhul, kui tellimust komplekteerides ei ole võimalik pakkuda tellimuses olevat veini aastakäiku, siis on Tridens AS'l õigus vahetada toode teise veini aastakäigu vastu.
5.4. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
6.1. Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, isikukood, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt Tridens e-poe privaatsuspoliitikale, millega on võimalik tutvuda siin.
6.2. Tridens e-poes registreerinud klientide isikuandmeid töödeldakse vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.
6.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
7.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata kaubast taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (vt täpsemalt punkt 7.2). Tellimuse tagastamise etapid:
7.1.1. Toodete tagastamiseks on vaja täita sisse logida kliendikontole ning täita tagastuse vorm "Tellimused" lehelt. Täpsem juhend toodete tagastamise kohta on äratoodud siin.
7.1.2. Vormi kätte saamisel võetakse kliendiga ühendust hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ning lepitakse kokku tagastusaeg.
7.1.3. Tagastatud toodete puhul tagastatakse kliendile kogu summa tellitud kauba eest. Tagastamisele ei kuulu tarne (kuller või pakiautomaat) eest makstud tasu. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
7.2. Tellimuse tagastusõigus kehtib avamata ning terves originaalpakendis toodetele. Avatud tooteid ei ole võimalik tagastada. Tellimust tagastades tuleb tooted pakkida ettevaatlikult ning turvaliselt transpordikasti, et tagastatavad tooted ei saaks transpordi käigus kahjustada. Juhul, kui tooted on saanud transpordi käigus kahjustada, on Tridens AS’il õigul keelduda tagastusest.
7.3. Tridens AS jätab endale õiguse ühepoolselt tagastada tellimused:
7.3.1. mis on esitatud isiku poolt, kes on alla 18-aastane
7.3.2. mida ei ole võimalik täita tulenevalt kauba tarnijapoolsest tarneprobleemist
7.4. Defektiga toote tagastamiseks palume võtta ühendust e-posti aadressil epood@tridens.ee.
8.1. Kliendil on võimalus esitada pretensioon e-posti teel aadressile epood@tridens.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
8.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
8.3. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
9.1. Kõik vaidlused, erimeelsused ja nõuded, mis tulenevad Lepingust või on sellega seotud, lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Pooltel ei õnnestu lahendada vaidlust läbirääkimiste teel, siis esitatakse vaidlus lahendamiseks Harju Maakohtule (Tallinnas).
Tridens AS
Registrikood 10078641
Sepise 7, Tallinn
Harju maakond, 11415 Eesti
info@tridens.ee
Tridens e-pood:
www.etridens.ee
E-post: epood@tridens.ee
Telefon: +372 603 1888